با خودتان در آینده، گفتگو کنید!
نوشته شده توسط : ali
همه ما به این موضوع فکر می کنیم که در آینده زندگی ما چگونه خواهد بود؟ آیا فرزندانمان در سلامت زندگی خواهند کرد؟ تأثیر تغییرات جوی چگونه خواهد بود؟ آیا جت های قابل حمل با کوله پشتی خواهیم داشت؟ آیا (مثل برخی کهنسالان) من هم گوش های بزرگی خواهم داشت؟ و بسیاری سوالات دیگر.

Orange، یکی از غول های صنعت تلکام به کمک آژانس تبلیغاتی Publicis برای پاسخ دادن به این کنجکاوی، کمپین جدیدی را با نام "خودِ آینده (شما)” یا #FutureSelf راه اندازی نموده است. Publicis به مناسبت بیستمین سالگرد تولد این برند، با کمک فروشگاه مجازیٍ Jam3 این امکان را به وجود آورده که بتوانید گوشه ای از آنچه شمایل شما در آینده خواهد بود را به صورت آنلاین تجربه کنید. Jam3 به کمک نرم افزار ضبط حرکت (motion capture) و ترکیب رندر سه بعدی، شبیه ساز سن و تکنولوژی های مرورگرهایی چون گوگل API، سایتی را خلق نموده است که از طریق آن می توانید با نسخه آینده خود به وسیله وبکم، گفتگو کنید.

پیش از این، سایت هایی وجود داشته اند که می توانستید از طریق آنها تصویر خود را در تجربیات گوناگونی به صورت آنلاین وارد کنید و همچنین اپلیکیشن هایی برای شبیه سازی سن های بالاتر بوده اند، اما این تجربه در کمپین Orange، سفر در زمان را به گونه ای نوین محقق ساخته است. به گفته آدریان بلینا، شریک و مدیر خلاقیت در شرکت Jam3، پروژه ی حاضر تا به امروز پرچالش ترین پروژه ی آنها بوده است: "تکنولوژی پشت این سایت به سطحی جدید از دشواری و خلاقیت دست یافته است. از لحاظ خلاقیت، بزرگترین چالش ما آن بود که به ورای تنها یک سایت تصویری برسیم."

به گفته بلینا به جز ساخت تصاویری تنها به کمک یک مدل که از هر سایز و شکل انسانی را در برگرفته و نهایتاً تا حدودی به واقعیت نزدیک باشند، این تیم باید به نحوی از Google API استفاده می کرد که کاربران بتوانند با خودِ آیندشان گفتگو نیز داشته باشند و این گفتگو می بایست در تلفن همراه و به زبان های مختلف نیز ممکن می شد. او گفت: "ما می دانستیم که این ایده ای دیوانه وار است که دشواری هایی به همراه خواهد داشت. اما ما عاشق نوآوری هستیم و اینکه ببینیم تا چه حد می توانیم تکنولوژی را به پیش ببریم."


 




:: بازدید از این مطلب : 1431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: